Kierownik Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Płoskini OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Główny księgowy - Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie

Pomoc dla Ukrainy - banner PUP_WUP

Rynek pracy - pomoc dla Ukrainy

Wydawca treści

31.01.2025

Informację o dochodach PIT-11 za 2024 rok

Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie informuje, że od 03.02.2025 r. do 20.02.2025 r. osoby pobierające w 2024 r. świadczenia pieniężne z tutejszego Urzędu, mogą odbierać osobiście informację o dochodach PIT-11 za 2024 r. oraz Roczny raport składek społecznych i zdrowotnych za 2024 r. Powyższe dokumenty można odebrać za...

03.03.2022

INFORMACJA DLA UCHODŹCÓW Z UKRAINY / ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ...

INFORMACJA DLA UCHODŹCÓW Z UKRAINY / ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БІЖЕНЦІВ З УКРАЇНИ Zielona linia / Зелена лiнiя Załączniki Ulotka informacyjna_UA.PDF ...

07.03.2022

PUNKT INFORMACYJNY / ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПУНКТ

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПУНКТ   для біженців з України та Роботодавців  які хочуть запропонувати місце праці для громадян України.   Кімната нр 21 (55 625 50 43) - I поверх та нр 24 (55 644 32 07) - I поверх     ………………………………………………………….. PUNKT INFORMACYJNY   dla uchodźców z Ukrainy oraz Pracodawców chcących zgłosić ofertę pracy dla...

20.01.2025

Nabór wniosków - Bon na zasiedlenie

Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie informuje, że od dnia 20.01.2025 r. rozpoczyna przyjmowanie Wniosków na bon na zasiedlenie dla osób bezrobotnego do 30 roku życia finansowany ze środków Funduszu Pracy.

20.01.2025

Nabór wniosków - Refundacja kosztów wyposażenia lub...

Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie informuje, że od dnia 20.01.2025 r. rozpoczyna przyjmowanie Wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy.

20.01.2025

Nabór wniosków - Szkolenia

Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie informuje, że od dnia 20.01.2025 r. rozpoczyna przyjmowanie Wniosków wniosek o skierowanie na szkolenie wskazane przez osobę uprawnioną finansowanych ze środków Funduszu Pracy

23.01.2025

Nabór wniosków - Studia podyplomowe

Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie informuje, że od dnia 23.01.2025 r. rozpoczyna przyjmowanie Wniosków o sfinansowanie studiów podyplomowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy.

23.01.2025

Nabór wniosków - postępowanie nostryfikacyjne lub...

Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie informuje, że od dnia 23.01.2025 r. rozpoczyna przyjmowanie Wniosków o sfinansowanie z Funduszu Pracy opłaty pobieranej za postępowanie nostryfikacyjne albo postępowanie, o którym mowa w art. 327 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.

23.01.2025

Nabór wniosków na Staż zawieszony z dniem 24.01.2025

Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie informuje, że od dnia 24.01.2025 r.zawiesza nabór wniosków na staż z Funduszu Pracy.

23.01.2025

Nabór wniosków na Prace interwencyjne zawieszony z dniem...

Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie informuje, że od dnia 24.01.2025 zawiesza nabór wniosków na Prace interwencyjne z Funduszu Pracy.

05.02.2025

Nabór wniosków na Jednorazowe środki na podjęcie...

Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie informuje, że od dnia 06.02.2025 zawiesza nabór wniosków na jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej.


Aktualności

Kierownik Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Płoskini OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Główny księgowy

Kierownik Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Płoskini OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Główny księgowy
  1. Nazwa i adres jednostki
Centrum Opiekuńczo - Mieszkalne w Płoskini
14-526 Płoskinia 70
 
  1. Wymagania związane ze stanowiskiem
1.Wymagania niezbędne
  1. obywatelstwo polskie; obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
  5. spełnienie jednego z poniższych warunków:
  1. ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości
  2. ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości;
  3. wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
  4. posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów;
2.Wymagania dodatkowe
  1. znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,
  2. znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, płacowych oraz przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych,
  3. znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, kodeksu pracy, ochrony danych osobowych, zamówień publicznych,
  4. znajomość zasad finansowania zadań realizowanych przez ośrodek Centrum Opiekuńczo – Mieszkalne, w tym zadań dotacyjnych,
  5.  umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi, w tym programami płacowymi, finansowo- księgowymi, płatnikiem ZUS,
  1. znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
  2. umiejętność sporządzania danych statystycznych, tworzenie prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
  3. znajomość przepisów dotyczących zasad wykorzystywania środków unijnych,
  4. cechy osobowości: komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także w zespole, kreatywność , asertywność , odpowiedzialność, dyspozycyjność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań, odporność na stres,
  5. nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.
 
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. Prowadzenie rachunkowości Ośrodka zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Opracowanie rocznych planów finansowych określających potrzeby w zakresie działalności Ośrodka.
  3. Sporządzanie sprawozdań finansowych , sprawozdań GUS.
  4. Przygotowanie projektu budżetu, zmian w budżecie, bieżący monitoring i analiza realizowanego budżetu.
  5. Dekretowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową.
  6. Bieżąca analiza i monitoring realizacji budżetu Ośrodka .
  7. Występowanie do organów prowadzących z zapotrzebowaniem na środki finansowe.
  8. Prowadzenie rozliczeń z ZUS i US oraz innych wynikających z przepisów prawa.
  9. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
10) Sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, analizowanie zgodności wydatków z regulaminem i obowiązującymi przepisami.
11) Obsługa finansowa i rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji , konkursów.
12) Prowadzenie ewidencji wszystkich składników majątkowych.
13) Dekretowanie wszystkich dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową.
14) Naliczanie wynagrodzeń oraz prowadzenie spraw płacowych pracowników Ośrodka — sporządzanie list płac z wykorzystaniem programu komputerowego, ewidencja podatku od osób fizycznych, prowadzenie ewidencji płacowej z umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło.15) Opracowywanie projektów aktów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika dotyczących prowadzenia rachunkowości , a w szczególności : zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu dokumentów ( dowodów księgowych ), zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji.16) Wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi.17) Współpraca ze Skarbnikiem Gminy4.1nformacja o warunkach pracy na stanowisku:
  1. Praca od 8:00 do 12:00 od poniedziałku do piątku.
  2. Praca na podstawie umowy o pracę w ½ wymiarze czasu pracy, od dnia 23 marca 2023r
  3. Praca biurowa , przy monitorze komputerowym, w siedzibie Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnym w Płoskini.
  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest wyższy niż 6 %.
  1. Wymagane dokumenty:
  1. życiorys (CV);
  2. list motywacyjny ;
  3. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o przyjęcie do pracy;
  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  6. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku;
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
  8. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  1. kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  2. świadectwa pracy lub zaświadczenia dotyczące zatrudnienia, jeśli kandydat takie posiada (lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem).
  1.  Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy w Płoskini (Płoskinia 8) lub przesłać na adres : 14-526 Płoskinia 8 z dopiskiem: „ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Główny księgowy COM", w terminie do dnia 17 marca 2023r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Płoskini po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
1) Nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
  1. I etap - weryfikacja dokumentów pod względem formalnym
  2. II etap - rozmowa kwalifikacyjna
  1. Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Kierownika Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Płoskini odrębnym zarządzeniem.
  2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Urzędu Gminy Płoskinia http://ploskinia-ug-bip-wm.pl.
9. Informacje dodatkowe:
kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru.
 

Rynek pracy

Statystyki i analizy

5,1%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec grudnia 2024 r.

wykres statystyki

Stawki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 48.969,72 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej

Akty prawne

Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Urząd

Informacje dla niepełnosprawnych

Język migowy

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Dane kontaktowe

Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
ul. Kościuszki 118
14-500 Braniewo

Tel.: 55 644 32 22
Faks: 55 644 32 24
e-mail: olbr@praca.gov.pl, sekretariat@pupbraniewo.pl
ePUAP: /pup_braniewo/SkrytkaESP
eDoręczenia: AE:PL-58639-71657-AISEF-30
 NIP: 582-14-91-355
Numery rachunków bankowych prowadzone przez VeloBank S.A.:
1. Fundusz Pracy - 53 1560 0013 2023 2112 4000 0003
2. Rachunek bieżący (Budżet) - 10 1560 0013 2023 2112 4000 0001 - do wpłat za oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi oraz zezwolenie na pracę sezonową.

Godziny otwarcia:
 Poniedziałek - Piątek 7:30 -15:30

 Przyjmowanie interesantów od godziny 7:45 do godziny 13:00


 

Nested Applications