Kierownik Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Płoskini OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Główny księgowy - Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Pomoc dla Ukrainy - banner PUP_WUP
Wydawca treści
31.01.2025
Informację o dochodach PIT-11 za 2024 rok
Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie informuje, że od 03.02.2025 r. do 20.02.2025 r. osoby pobierające w 2024 r. świadczenia pieniężne z tutejszego Urzędu, mogą odbierać osobiście informację o dochodach PIT-11 za 2024 r. oraz Roczny raport składek społecznych i zdrowotnych za 2024 r. Powyższe dokumenty można odebrać za...
03.03.2022
INFORMACJA DLA UCHODŹCÓW Z UKRAINY / ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ...
INFORMACJA DLA UCHODŹCÓW Z UKRAINY / ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БІЖЕНЦІВ З УКРАЇНИ Zielona linia / Зелена лiнiя Załączniki Ulotka informacyjna_UA.PDF ...
07.03.2022
PUNKT INFORMACYJNY / ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПУНКТ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПУНКТ для біженців з України та Роботодавців які хочуть запропонувати місце праці для громадян України. Кімната нр 21 (55 625 50 43) - I поверх та нр 24 (55 644 32 07) - I поверх ………………………………………………………….. PUNKT INFORMACYJNY dla uchodźców z Ukrainy oraz Pracodawców chcących zgłosić ofertę pracy dla...
20.01.2025
Nabór wniosków - Bon na zasiedlenie
Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie informuje, że od dnia 20.01.2025 r. rozpoczyna przyjmowanie Wniosków na bon na zasiedlenie dla osób bezrobotnego do 30 roku życia finansowany ze środków Funduszu Pracy.
20.01.2025
Nabór wniosków - Refundacja kosztów wyposażenia lub...
Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie informuje, że od dnia 20.01.2025 r. rozpoczyna przyjmowanie Wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy.
20.01.2025
Nabór wniosków - Szkolenia
Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie informuje, że od dnia 20.01.2025 r. rozpoczyna przyjmowanie Wniosków wniosek o skierowanie na szkolenie wskazane przez osobę uprawnioną finansowanych ze środków Funduszu Pracy
23.01.2025
Nabór wniosków - Studia podyplomowe
Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie informuje, że od dnia 23.01.2025 r. rozpoczyna przyjmowanie Wniosków o sfinansowanie studiów podyplomowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy.
23.01.2025
Nabór wniosków - postępowanie nostryfikacyjne lub...
Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie informuje, że od dnia 23.01.2025 r. rozpoczyna przyjmowanie Wniosków o sfinansowanie z Funduszu Pracy opłaty pobieranej za postępowanie nostryfikacyjne albo postępowanie, o którym mowa w art. 327 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
23.01.2025
Nabór wniosków na Staż zawieszony z dniem 24.01.2025
Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie informuje, że od dnia 24.01.2025 r.zawiesza nabór wniosków na staż z Funduszu Pracy.
23.01.2025
Nabór wniosków na Prace interwencyjne zawieszony z dniem...
Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie informuje, że od dnia 24.01.2025 zawiesza nabór wniosków na Prace interwencyjne z Funduszu Pracy.
05.02.2025
Nabór wniosków na Jednorazowe środki na podjęcie...
Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie informuje, że od dnia 06.02.2025 zawiesza nabór wniosków na jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej.
Aktualności
Kierownik Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Płoskini OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Główny księgowy
- Nazwa i adres jednostki
14-526 Płoskinia 70
- Wymagania związane ze stanowiskiem
- obywatelstwo polskie; obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
- spełnienie jednego z poniższych warunków:
- ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości
- ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości;
- wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
- posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów;
- znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,
- znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, płacowych oraz przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych,
- znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, kodeksu pracy, ochrony danych osobowych, zamówień publicznych,
- znajomość zasad finansowania zadań realizowanych przez ośrodek Centrum Opiekuńczo – Mieszkalne, w tym zadań dotacyjnych,
- umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi, w tym programami płacowymi, finansowo- księgowymi, płatnikiem ZUS,
- znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
- umiejętność sporządzania danych statystycznych, tworzenie prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
- znajomość przepisów dotyczących zasad wykorzystywania środków unijnych,
- cechy osobowości: komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także w zespole, kreatywność , asertywność , odpowiedzialność, dyspozycyjność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań, odporność na stres,
- nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie rachunkowości Ośrodka zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Opracowanie rocznych planów finansowych określających potrzeby w zakresie działalności Ośrodka.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych , sprawozdań GUS.
- Przygotowanie projektu budżetu, zmian w budżecie, bieżący monitoring i analiza realizowanego budżetu.
- Dekretowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową.
- Bieżąca analiza i monitoring realizacji budżetu Ośrodka .
- Występowanie do organów prowadzących z zapotrzebowaniem na środki finansowe.
- Prowadzenie rozliczeń z ZUS i US oraz innych wynikających z przepisów prawa.
- Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
11) Obsługa finansowa i rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji , konkursów.
12) Prowadzenie ewidencji wszystkich składników majątkowych.
13) Dekretowanie wszystkich dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową.
14) Naliczanie wynagrodzeń oraz prowadzenie spraw płacowych pracowników Ośrodka — sporządzanie list płac z wykorzystaniem programu komputerowego, ewidencja podatku od osób fizycznych, prowadzenie ewidencji płacowej z umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło.15) Opracowywanie projektów aktów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika dotyczących prowadzenia rachunkowości , a w szczególności : zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu dokumentów ( dowodów księgowych ), zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji.16) Wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi.17) Współpraca ze Skarbnikiem Gminy4.1nformacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca od 8:00 do 12:00 od poniedziałku do piątku.
- Praca na podstawie umowy o pracę w ½ wymiarze czasu pracy, od dnia 23 marca 2023r
- Praca biurowa , przy monitorze komputerowym, w siedzibie Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnym w Płoskini.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest wyższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny ;
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o przyjęcie do pracy;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- świadectwa pracy lub zaświadczenia dotyczące zatrudnienia, jeśli kandydat takie posiada (lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem).
- Miejsce i termin składania dokumentów:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Płoskini po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Przebieg postępowania w sprawie naboru:
- I etap - weryfikacja dokumentów pod względem formalnym
- II etap - rozmowa kwalifikacyjna
- Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Kierownika Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Płoskini odrębnym zarządzeniem.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Urzędu Gminy Płoskinia http://ploskinia-ug-bip-wm.pl.
kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru.
Dla bezrobotnych i poszukujących pracy
Oferty pracy
Dla pracodawców i przedsiębiorców
Zgłoś ofertę pracy
Pomoc w poszukiwaniu kandydatów do pracy
Rynek pracy
Stawki
- 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 48.969,72 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Akty prawne
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Urząd
Informacje dla niepełnosprawnych
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Dane kontaktowe
ul. Kościuszki 118
14-500 Braniewo
Tel.: 55 644 32 22
Faks: 55 644 32 24
e-mail: olbr@praca.gov.pl, sekretariat@pupbraniewo.pl
ePUAP: /pup_braniewo/SkrytkaESP
eDoręczenia: AE:PL-58639-71657-AISEF-30
NIP: 582-14-91-355
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek 7:30 -15:30
Przyjmowanie interesantów od godziny 7:45 do godziny 13:00